Nieuwsbrief verder vertraagd

In de noord- hollandsche hoofdstad Haarlem is vanochtend paniek ontstaan toen bleek dat zelfs een simpele nieuwsbrief versturen uren werk bleek te zijn. Herman van de afdeling “alles wat met de website en nieuwsbrief te maken heeft” reageerde kort. ” Ik begrijp heel goed dat al mijn abonnees nagelbijtend zitten te wachten bij hun emailinbox zoals een barve hond bij de brievenbus maar het opzetten van een goed functionerend systeem heeft meer voeten in de aarde dan in eerste instantie ingeschat. Een verzoek om meer geduld.

Nieuwsbrief verder vertraagd